onsdag den 11. maj 2011

Hvad skal man rejse på i en uge i Norge.? Den fikse Sr 500 som lider lidt under en væltetur sidste år, har jo båret mig rundt til flere lande, og gjort det  til min store tilfredshed. Den er næsten køreklar nu, men mangler at få blinkerne til at virke. Min ven Steen, der også kører på Sr 500 og som jeg har været afsted sammen med flere gange, har en hjerne der kan huske alle farver ledninbger på en Yamaha og ved hvad de skal bruges til. Han hjælper mig med at få skidtet til at virke.
Oprindeligt havde jeg monteret nogle små "bullet" bl8inkere fra Hein Gericke. De blev ødelagt ved styrtet sidste år.
De nye er små fikse ledblinkere fra Japan, købt i Seoul for 50 kr. for 4. Det er alu og ser bare blæret ud. Jeg har forsøgt at finde nogen på nettet, men det er ikke lykkedes.Enten er det forkromet plastik eller også er de så dyre at de burde være lavet af guld.

Hvis Sr'en skal fragte mig til Norge, skal den virke, og jeg skal lige vide hvad jeg så får og hvad jeg mister på turen ved at vælge den fremfor Kreidleren eller Ducatien. Uha - store beslutninger er i vente...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar