søndag den 18. september 2011

Så lykkedes det at få den færdig.

Nu har jeg endelig fået skrevet hæftet færdig. "På  Mc i Norge" Du kan se resultatet ovenover, hvor du kan trykke dig frem til den. Det var så den første af slagsen, Nu kan der komme andre til. Har i dag talt med min søn, der lige har kørt rundt med kæresten i Atlasbjergene i Marokko.
Det kunne jo være det næste mål.
Nu skal Ducatien snart skilles af. Der skal justeres ventiler og blinklysene ændres. Derudover skal sæde og kåbe repareres. Der er kommet revner i, så det skal limes. Har hørt om en lim som racerkørerne bruger. Det skulle være nemt at bruge og slibe i.
Det får vi at se.

2 kommentarer:

  1. Fed blog. Fremragende til forberedelse af norgestur. Glæder mig til at få min honda cb400 ud og straffe noget asfaldt.. yeaaarrrhh

    SvarSlet
  2. Hej Rune
    Glæder mig at du synes om bloggen. En CB 400 er jo en fed maskine. Den vil være rigtig dejlig at tage til Norge på.
    Jeg tager afsted om 14 dage og glæder mig rigtig meget til det.
    Jeg ønsker dig en god tur når du når så vidt med cyklen.
    Ulrik

    SvarSlet