torsdag den 8. september 2011

Nyt om manualen

Det går fint fremad med manualen. Den skal hedde "På Mc i Norge" Jeg er blevet grebet af at lave den, og nu får jeg nogle andre til at se den igennem inden den bliver lagt ud her på bloggen til fri afbenyttelse. Den bliver måske lidt mere omfattende end jeg havde tænkt mig, men så kommer der jo bare flere tips i den.

Og så  har jeg fået en gammel bog skrevet af Basse Hveem. På 2 hjul hedder den. Den er fra 1949 og handler om motorsporten dengang. Nu må vi se hvor fængende den er.

I weekenden var jeg til generalforsamling i SR 500 klubben. En fantastisk weekend, med det smukkeste vejr. Jeg håber der kommer nogle billeder ind på hjemmesiden www.sr500.dk   Der er ca. 30 medlemmer og 11 mødte op. Det må siges at være et fint fremmøde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar