mandag den 9. maj 2011

De første tanker


Min opgave er at få forberedt en mc-tur til Norge. Den skal gennemføres i juli måned i år.
Mine første tanker er hvilken maskine skal jeg bruge. Min SR 500, som jeg har været afsted på flere gange. Både til Østrig, Tyskland og Polen.
Eller skal det være den nyerhvervede Ducati ss 750. Har  ikke rigtig kørt på den, og ved ikke om den er til at få pakket, med vadsæk, tasker og skidt og skrammel.
Endelig har jeg  min datters Kreidler Florett fra 68. Fin 50 cc, der kan køre lige så langt det skal være. Let at pakke  og fiks at køre.
De er lige attraktive på hver sin måde. Og meget forskellige at køre på, og dermed vil det også give forskellige ferieoplevelser.
Jeg  skal de næste dage findes ud af hvad jeg vil.
Og så skal Sr en have lidt kærlighed.
 Væltede på den sidste år, og det gav en del skrammer på den.
Nå men det bliver en af de nærmeste dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar